een heftige teleurstelling - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vitaaltes - WaarBenJij.nu een heftige teleurstelling - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vitaaltes - WaarBenJij.nu

een heftige teleurstelling

Door: Eddij

Blijf op de hoogte en volg Vitaaltes

30 April 2015 | Nederland, Amsterdam

Zoals al eerder vermeld werd de aanloop naar deze reis niet zonder hobbels genomen.
Maar nu is de deceptie wel heel groot, buiten het verdriet en leed welke de slachtoffer van de aardbeving in Nepal en Tibet ondergaan, hebben wij ook noodgedwongen van onze reis moeten afzien.
Niet alleen was het geen optie om naar de getroffen landen op vakantie te gaan maar ook een alternatief was niet voorhanden en op zo'n korte termijn ook niet te realiseren.
Ons medeleven gaat uiteraard naar de slachtoffers van de natuurramp maar voelen ons zelf ook een ( klein) beetje slachtoffer, wij hadden ons al enkele jaren hierop voorbereid.
Maar gaan toch vol goede moed werken aan nieuwe ( vakantie) plannen
en houden jullie hiervan op de hoogte.
groet en liefs van ons Vitalen en wij informeren jullie over onze toekomende mogelijke vakantie reizen.

• 30 April 2015 - 11:35

Agnes De Wit:

Jammer, lieve mensen, in méér dan één opzicht. Natuurlijk is het vervelend dat jullie reis niet doorgaat. Los van alle ellende in het land daar, de slachtoffers, en alles wat daar aan prachtig cultuur- en natuurgoed verwoest is. Jullie reis was je ook van harte gegund.... Maar alleen naar een mooi, en interessant gebied. Echt heel, heel jammer...
    Ik wens jullie toe dat jullie een mooi alternatief gaan vinden. En dan alsnog gaan genieten! Dan zijn wij zeker weer van de partij om al jullie wederwaardigheden te volgen.

• 01 Mei 2015 - 03:21

Sandor En Mirjam:

dat is zeker erg jammer, met als dood-doener 'maar wel het beste'
    En "elluk nadeel heb ze voordeel", misschien zijn jullie straks ineens wel compleet!
    Drink snel samen een neut om dit weg te spoelen, en gelijk nog een om te proosten op het kunnen maken van nieuwe plannen ;-)